sobota, 2 sierpnia 2014

Letter from Finland & package from USA

Firstly, I got a letter from Helmi(Finland). She replied really fast! And the letter is cute as always, she added some stickers, notes and a chocolate coin.

Przyszedł do mnie list od Helmi(Finlandia). Odpisała bardzo szybko! List jest cudowny jak zawsze, razem z listem były naklejki, karteczki i czekoladowa moneta.


I've been waiting for so long time for the package from Alyssa- my pen pal from USA and above one week ago package arrived to me. I was excited when I was opening it as always. She sent me a necklace, which she caught on a parade, stickers, two things which are like for bottles and a postcard with a recipe.


Czekałam bardzo długo na paczke od Alyssy z USA i jakiś tydzień temu paczka dotarła do mnie. Jak zawsze byłam podekscytowana kiedy otwierałam. Dostałam od niej łańcuszek(trochę duży :D), miała go z parady, naklejki, dwa opakowania(nie wiem jak to nazwać), które chyba są na butelki i pocztówkę z przepisem.

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz